2014. április 11., péntek

Trailer

Spanyol Álom - Trailer
Végre valahára végeztem a videóval ami egy kis segítséget ad nektek, olvasóknak elképzelni a történetet. Igen, talán ebbe segít. Na mindegy már megint Lolóskodtam! Kész vicc vagyok ilyenkor már. Meglátszik rajtam hogy fáradt vagyok a mai 9 órám után. Mellesleg új kinézet került fel a blogra ami reményeim szerint majd elnyeri a tetszéseteket a videóval együtt. Sajnos egyikbe se vagyok profi így lehet majd itt ott látszanak kis csúnyaságok amiket példáúl én nem vettem észre. Ilyenkor legyetek szívesek szóljatok és én ha tudom ki is javítom azokat a hibákat. Mindegy is most nem ez a fontos hanem a videó! Eléggé bénácska vagyok még a videó szerkesztésébe de nézzétek el nekem az észrevehető bénaságokat! :) A Trailert megtekinthetitek a blog oldalsávjában illetve a kép alatti linkbe!

Puszi Lolo.

2 megjegyzés:

  1. Szia Loretta!
    Ez...ez...ááááááááááááááááááá! Nagyon jó lett! Gratulálok hozzá!
    Dolores

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Húúúú elsem hiszed hogy örülök hogy írtál :)) Nagyon szépen köszönöm :)))
      Puszi Lolo.

      Törlés