2014. június 11., szerda

Kórház

 Egyáltalán nem örülök, hogy egy ilyen bejegyzést kell most írnom. De muszáj. Sajnos jövőhét hétfőtől kórházba kell mennem. Addig is megpróbálok magamból kipréselni pár részt, de nem ígérek semmit. Ma voltam vérvételen...szerintem nincs még egy olyan ember aki így retteg a vértől na meg a tűtől mint én. Na és ezt még összerakva nálam totális ájulás. Szerencsémre nem lett semmi bajom, de a gondolat, hogy szinte az egész nyaramnak lőttek nem hagy nyugodni. A vérvétellel kezdődik az egész, majd pénteken kiderül, hogy alkalmas vagyok-e altatásra és végül hétfőn már megyek a kórházba. Egyenlőre úgy néz ki a dolog, hogy egy hetet leszek bent, majd jöhetek haza, de semmi sem biztos.
 Ezt azért tudattam most veletek, hogy tudjátok, hogy ez nálam most egyenlő azzal, hogy egy jóó-jóó ideig nem lesz rész egyik történetből sem. Ha véletlenül ez idő alatt résszel jelentkeznék, az nem jelenti azt, hogy újra visszatudok állni a megszokott rendszerre(ami igazából szerintem nem is volt). Ha ez újra visszaáll akkor azt egy bejegyzéssel fogom jelezni nektek!
Lolo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése